för sent för edelweiss

Sitter och lyssnar på Håkans nya skiva, och jag som trodde min Håkantid var över för längesen kan bara inte låta bli att lära mig alla låtarna på gitarr och sitta och sjunga och gråta och skratta och bli väldigt fylld med känslor det var längesen jag kände och det är underbart!

Nu längtar jag som sjutton tills vi ska se honom på arvika i sommar!

Sitter och försöker knåpa ihop en egen låt tills imorrn också, eftersom vi ska välja vår sista låt till sånglektionerna för terminen innan sångkvällen den 15 maj och jag verkligen har panik för jag vet inte vad jag vill sjunga så jag tänkte att jaa.. man kanske skulle skriva nåt själv?

Men just nu blir det inte så mycket mer än bara idéer så jag tror jag fortsätter med Maja ikväll för nu ska jag ner och träffa henne på stan och fota. Slänger in några foton sen ikväll också!


Ha världens bästa eftermiddag!



Kommentarer
Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-24 @ 15:23:29
URL: http://assmine.blogg.se/
Johanna

Ja Håkan är bra! Ha en underbar dag. Titta gärna in på min blogg.

2008-04-24 @ 15:42:33
URL: http://framtidstankar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0