Kära blogg

Sitter här halvt påklädd med halvpackad väska och väntar på att anton ska komma hit. Snart åker vi till arlanda och sen till skåne och it will be fucking nice!11!!!!!!!

haha skoja fick bara en liten tvångstanke att jag var tvungen att skriva så för annars skulle jag dö. Sånt får jag alltid. Tvångstankar alltså. Helt stört och grymt jobbigt, typ såhär: jag går på ena sidan av tex en trotoar och sen plötsligt ser jag en lyktstolpe och kommer på att shit nu måste jag springa över gatan till andra sidan och nudda den där lyktstolpen och sen springa tillbaka för annars kommer jag aldrig få träffa anton igen.

Minst en miljon såna grejer gör jag varje dag..

Aja jag börjar bli hungrig så jag kanske ska ta och laga lite lunch. Eller så kanske jag ska gå ner och köpa sushi för alla dom pengarna jag önskar att jag hade!

Det gör jag, pusshejsvej have a wonderful midsommer!!!!!!!!! (som morden i midsommer)



Kommentarer
Erik Keding

Länge sen man hörde av dig nu... :/ tyvärr..

2008-06-27 @ 21:23:37
URL: http://theartist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0