godmorgon världen!

Såg att jag hade bloggat lite där igår kväll, kan ju berätta lite mer om kvällen i korta drag såhär halv åtta på morgonen! Haha..

Vi var några stycken här hemma eftersom mamsen är i skåne och det vart mest en chillkväll. Vi tänkte dra ut men gjorde det aldrig, förutom en liten tripp till sleven på götgatan och senare burger king. Men det var mysigt, vi lyssnae på musik och rökte vattenpipa.

Nu idag vaknade jag vid sex med lite huvudvärk, men ändå jävligt pigg. Ni som känner mig kanske kan gissa vad min första tanke var, haha.. "hmmm... det vore fan skönt att städa undan lite i lägenheten nu såhär på morgonkvisten.." så nu ser hela lägenheten jävligt snygg ut måste jag säga själv!
Har precis vart inne i duschen och ska nog gå ut och handla frukost till dom andra tror jag.

Jag känner mig som en husmor. And I love it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0