kära blogg

Ikväll är jag jätteglad!
Detta pga tre orsaker:

1. Jag var på kören idag efter ungefär en månads uppehåll och det var skitnice! Både tack vare sången och dom man inte träffat på så länge.

2. (en låååång historia, vi tar den från början) För några dagar sen när jag och anton gick på götgatan kom det fram en kille i kanske 25 års åldern och frågade anton om han var intresserad av att bli modell. Det visade sig att den här killen jobbade för agenturen kid of tomorrow och nu idag ringde han tillbaka så i veckan ska anton dit och bli fotad! En liten extragrej är att killen på framsidan i senaste people är modell för just denna agenturen!
Jag är så stolt över min älskling!

3. Det är äntligen VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! Otroligt underbart!

puss på alla, hoppas ni är lika glada som jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0