back in action

I ca en månad eller mer har ni trott att tiden då man kunde läsa roliga blogginlägg i Malin Winbergs otroligt populära blogg (inte) var slut. Men icke sa nicke, har bara haft ett uppehåll pga av vissa omständigheter och händelser i mitt stackars 17 åriga liv (plats för de vanliga "DU HAR JU INTE FYLLT 17 ÄN!" kommentarerna) som jag inte tänker berätta om här, kanske när jag är 30 eller nåt, vem vet..

Iallafall, UPPDATERING! :

- Jag har gått ut ettan, wohoooooo...............
- På torsdag flyger anton och jag ner till skåne för att fira midsommar med hela tjocka släkten!

+ God mat, kul att träffa släkten (typ, min släkt är lite små weird
men det ska nog gå bra), underbart att anton ska med
- Vi ska tälta för att det är så många som ska sova där..

sen är det ARVIKA för hela slanten!
Bloggar nog senare, nu mår jag illa

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0