ljusterökvällen!

Nu bär det ut mot ljusterö - party place nr 1! Anton är nere och köper en såndär orgasmgrej ni vet från teknikmagasinet sojm man drar genom håret? Gryyyyymt sköntttttttttt!

gustav  jag och anton samåker ut och sen blir vi typ tjugo små glada människor ikväll det ska bli really fun faktiskt. Anton och jag har precis ätit.... gissa vad? ja, burger king mat som alla andra gånger  vi har pengar och jag håller just nu på och tvättar mina nya fula jeans. Mina älskade favoritjeans som jag älskar mestg i hela världen efter anton har gått sönder TOTALT!!!! :(((((
dom kommer aldrig kunna ersättas.......

puss och kram i love you alllllL!!!


Kommentarer
Erik Keding

RIP dina jeans Malin, vi sörjer dom alla!

2008-07-28 @ 14:26:13
URL: http://theartist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0