Dagens lärdom!

Nu måste jag bara tillägga vad jag har lärt mig av några olika grabbar idag:

Tjejer har alltid massa problem och grejer som dom inte kommer över, som dom går och tänker på jättelänge och blir ledsna av, medan killar bara kommer över och går vidare. Eller så kommer dom aldrig över utan dom bara lägger ner ryggsäcken och går vidare, eller liksom lägger undan det. Men tillslut blir det för mycket så dom exploderar och börjar supa eller vandalisera och grejer. Dåliga grejer.

Har dom rätt?



Kommentarer
Erik

Till viss del har dom faktiskt rätt. Fast jag tror ärligt talat att när det gäller problem så är tjejer och killar ganska lika. Men tjejer är dock duktigare på att älta problemen högt fram och tillbaka.
Och som svar på din kommentar. Bollnäsare är liksom bollnäsare! ;)

2007-08-26 @ 12:21:04
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0