fortfarande feber

Roligaste dagen på veckan och jag är hemma och är sjuk. Musik hela dan. Fan! Men jag är hellre hemma och vilar nu än skiter i ikväll. Aja..

Igår mötte jag upp Maja och Max i stan och så gick vi runt och kollade efter min tröja, men den fanns inte! När klockan började bli sju/åtta kom vi på att vi var tvungna att käka middag. Vi ville inte känna oss fett onyttiga och käka på donken, så vi gick runt lite och letade ställen. Slutade med en full påse godis från hemköp. Sen kom jag på att Cribbe fyllde år, så vi sparade en godisbit och ringde på Angelica och fick en servett av hennes lillasyster som vi slog in den i. Det blev väldigt fint och Cribbe blev överlycklig! Vi stötte på Emi och Adelina också, längesen man såg dom! :o
Sen lallade vi lite med Cribbe, men jag, Maja och Max tyckte det började bli dags att bege oss mot Söder så vi gick och eldade lite i Sockenplan och tog sen tuben till medis.

Och nu sitter jag här och tittar på pirates of the carribean, dricker nyponsoppa, lyssnar på looptroop och tycker allmänt synd om mig själv. Ska nog ringa Yrsa och åka in till stan när hon slutar.. Ja, så får det bli!
Klasskrök ikväll då. Ush, jag är död!


Kommentarer
Erik

Stackarn som är sjuk :(
Vad snälla ni är med födelsedagsgodisbit till honom :) Jag vill också fylla år och få det!

2007-08-31 @ 11:36:12
URL: http://theartist.blogg.se
matildadamän

du kommer va? :)
<3 / matuuulddd

2007-08-31 @ 16:55:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0