GLAAAAAAAD

Hej älskade friends, idag är jag glad!
Andra dagen i nya skolan och det verkar så jävla bra! Tror att klassen kommer bli skitbra den med!
Efter skolan gick jag och fikade med några av tjejerna, det var väldigt mysigt!
Sen bar det hemåt för att träffa min älskade älskade Hanna som jag inte har träffat på ett år!
Så efter middagen klädde jag på mig och åkte ut till Enskede!
Fan vad glad jag blev när jag såg henne komma där vid gymnasiet! Fattar du hur vi har kunnat låta bli att träffas på ett jävla år, Hanna?? Vi som var så sjukt tajta, tajtare än något annat. Jag har saknat dig iallafall, saknat dig som fan! Märkte det så jävla mycket nu.
Det var skönt att bara få prata om allt och allt som har hänt sen vi sågs.

Du ska veta att du alltid kommer att betyda så himla mycket för mig.
Inte utan dig, så är det bara. <3



(Ps. Lukas och jag har värsta planen så jag måste bara skriva om den: Först kommer jag till hans nya skola, så kommer alla ba: shit, känner han den där snygga(!!!) tjejen, honom måste man ju bara prata med! Så blir han fett poppis! Sen kommer han till min nya skola och då kommer alla ba: shit, känner hon den där coolingen, henne måste man ju bara lära känna! Så blir jag fett poppis! Sen är vi båda KUUUUUUUNGAR! Ds.)


Kommentarer
Erik

Så jävla bra att du är glad!!!!!!

2007-08-22 @ 08:01:37
URL: http://theartist.blogg.se
Erik

Ja absolut typ som din pappa, fast skillnaden med din pappa och alla andra sådana är att din pappa är ball! DiscoKungen!

2007-08-22 @ 09:07:21
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0