hej! <3

Idag har det varit en trevlig dag!
Först var det gospel hela dag i skolan med värsta coola killen som ska jobba med Aretha Franklin! Så jävla skön, ojojoj! Det var hur som helst väldigt väldigt kul!
Sen åkte jag fort hem och bytte om innan jag mötte Isabelle och Jessica för att fika. Det var väldigt mysigt att träffa dom, så himla längesen! Sen kom Hanna förbi också, så jag fick sällskap hem till Enskede!
Max ringde och trodde att jag hade lackat på honom idag, vilket jag inte hade gjort, och sen pratade jag med Svante också och då blev det värsta missförståndet igen så inom en vecka kommer jag vara hatad av hela min klass antar jag!
Haha närå, konfliktlösare som jag är, så är allt bra nu!
Tur att jag har min otroligt gulliga Nathalie iallafall! :)
I helgen får vi se hur det blir. Fecke med Sarra och Yrsa antar jag. Och kanske klasskrök, eller iallafall träffa Nathalie! :)
Men nu ska jag nog ner och duscha innan Svante ringer!


pusspuss på er!



Kommentarer
Erik

Du verkar riktigt party asså :D Härligt..

2007-08-23 @ 21:38:59
URL: http://theartist.blogg.se
ugly jessica

måste ju lägga en liten kommentar, men vi ses senast nästa vecka! :)

2007-08-23 @ 22:33:51
URL: http://www.jessicav.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0