heldag i kungsan

Det blev en bra dag iallafall. Allt, och då menar jag ALLT, tack vare mina underbara vänner. Tack så jättemycket, ni är fantastiska!

Jag var sjukt ledsen imorse, så jag ringde älskade Sara och pratade ut och hon var på väg till ung 08 för att träffa Rebecka, Hanna och Fanny, och underbar som hon är sa hon att jag skulle följa med så jag slapp vara ensam. Utan dig, Sara, hade den här dagen förstört mig.
Jag drog med mig Maja iallafall och vi åkte dit. Det vart en härlig dag. Vi gjorde lite pins, men framför allt gjorde vi världens proffsigaste film! (Sara och jag spelade mördare, vi var sjukt grymma)
Sen sa dom som jobbade där att vissa filmer skulle visas upp klockan tio på kvällen, så vi satte oss på donken och inväntade kvällen! Men näpp, när den äntligen kom flera timmar senare var det bara nån dj tävling, men vi lyssnade och dansade och det var nice iallafall!

Måste bara få skriva dagens kommentar som jag fick av världens sötaste erik:
"helt ärligt.. många killar skulle döda för dig"

Bara åh! Inte för att jag kan hålla med riktigt, men det var det finaste på dagen! :))
Sen har han hjälpt mig sjukt mycket nu, så tack vare dig också erik, mår jag mycket bättre än i morse!

Vänner är allt, så är det bara!

(juste! Måste ju bara nämna att Max och Maja tydligen är tillsammans nu. Stog och käkade upp varandra i kungsan. Gratulerar)



Kommentarer
Sara

Jag älskar dig Malin

2007-08-17 @ 00:12:25
Erik

Självklart Malin! Som sagt, hör bara av dig om det är nått! Kej?

2007-08-17 @ 09:12:02
URL: http://theartist.blogg.se
yrsa

vaaaaaaaaa? då måste jag ju fan få träffa han och godkänna juuuu!!! :OOOOOOOO fan vad kul! <<33333

2007-08-17 @ 11:10:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0