hello geeks!

aaaaaaaaaah, fyfan vad jag mår underbart! Jag är hemma! Fattar ni?!

H E M M A!!!!!!!!!

inte för att det inte var mysigt på gotland, visst var det det!
..de första tre dagarna.
Höhö, närå, men man tröttnar ju, två veckor är rätt långt.

Men nu är jag iallafall hemma och imorrn bär det av till barnens ö! Vi har precis värvat Max och Sebbe till vår utflykt (nästan), och nu ska typ Cribbe, Birk, Tom och August också med!
Och så Sara och kanske Yrsa, och Maja såklart, och Rebecka! Och kanske Hanna och Linn!
Ny vattenpipa ska införskaffas (eftersom den förra gick sönder på Gotland) och sen ska vi fixa mat och grill och grejer! Sen senare på kvällen är det Davids teater, vilket är det egentliga målet på resan.

Och idag är jag extra glad för jag har pratat med min Cribbe (som förresten skaffat ny tjej!) och han är HEEEEEEMMA! Och imorrn ses vi! Jag har saaaaaaaaknat honom som fan!
Och imorrn får jag ju träffa min otroligt begåvade älskade världens bästa David också!

Kan livet bli underbarare?

(iofs börjar skolan om en vecka, men kulturama kanske inte är så dumt iallafall? Jag får ju gå musik, det är ju det jag vill)

LIVET LEEEEEEEEKER!

massa kärlek!


Kommentarer
Erik

Jag ska få röka vattenpipa :D

2007-08-13 @ 17:30:53
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0