Jag kan inte sova

Jag låg vaken så jävla länge igår och bara kollade i taket typ. Jag hatar såna nätter, men så var det. Är det inte så för er också att det är på nätterna som man börjar tänka på så jävla jobbiga grejer och sen ligger man och tänker på det så att det är omöjligt att somna?
Jag lyckades iallafall somna där fram emot fyra och självklart blir man väckt. Maja skulle till tandläkaren idag och få tandställning klockan elva, och klockan kvart över nio kommer mamma inspringande i vårt rum och skriker: MAJA DU SKA VARA DÄR KLOCKAN NIO! TA PÅ DIG KLÄDER, VI GÅR OM TVÅ MINUTER!
och så smäller hon igen dörren.
Gah fyfan vad jobbigt.. Men jag kunde inte somna om, så nu sitter jag här och har ont i magen..
Jag mår inte bra, faktiskt.. Jag brukar alltid må bra, men jag är så jävla sårad.. Jag orkar inte skriva om det faktiskt, men jag måste få skriva av mig litelitegrann.

Men nu måste jag bli glad igen, innan sommarlovet tar slut!
Kanske bio med Max, Maja, Elsa och Sebbe idag, men jag vet inte om jag pallar.. Vad gör man inte för Harry Potter, men jag vet inte..
Aja, men efterfest hos Max på fredag! Innan dess kanske jag hänger med på The Ark, vi får se.

Men jag pallar faktiskt inte mer.. Snälla, låt det bli en bra dag.



Kommentarer
Erik

Malin vännen, vad är det som har hänt...?
Om du vill så vet du att jag lyssnar!
kramar

2007-08-16 @ 14:38:02
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0