klockan är halv två..

och jag känner mig som största bloggtönten, men jag har så sjukt tråkigt och jag kan inte sova.
Det blev bio. Fast inte vilken bio som helst; Utebio i tanto!
Det började med att jag mötte Yrsa, sen mötte vi Sara och Rebecka och sen stötte vi på fler och fler (bland annat MOOOOA! <3) och tillslut kom David och hans kollokompisar så vi hälsade väl lite på dom. Men filmen var tråkig, eller den var säkert bra, men jag orkade inte titta, så Yrsa, jag och Sofia drog och badade. Eller jag och Yrsa iallafall ;) Tyvärr hade vi ju inga badkläder, så det fick bli utan badkläder. Men det var så jävla NICE! Skitvarmt i vattnet! :O

Det var en mysig kväll iallafall, som slutade med en promenad längs götgatan.
Även om jag är lite smådeppig för tillfället, pga vissa omständigheter och pga att jag är lite småsårad för tillfället så var det en mysig kväll.

Men vi måste se framåt, kamrater! Framåt..


Kommentarer
yrsa

åh, gud vad jag bara vill att det ska bli sommar igen..

2008-01-24 @ 21:39:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0