klockan är tio..

..så godmorgon antar jag. Fan jag kan inte sova längre på mornarna, jag kanske är sjuk! :o

Iallafall!
Igår bestämde sig alltså jag, maja, max, Cribbe, sara, boel, rebecka och sebbe för att åka till barnens ö och kolla på Davids teater, men pga av vissa mystiska omständigheter (max) så missade vi bussen och fick gå från elmsta. Efter ca en och en halv timmes vandring fick vi äntligen lift av välrldens snällaste kille, men han hade inte plats för alla. Så gentlemän som dom är lät killarna oss tjejer åka med. Men eftersom den här killen var världens gulligaste åkte han tillbaka igen för att hämta grabbarna! Shit, typ för bra för att vara sant! :o
Så ska jag bli när jag blir stor!

Teatern var iallafall jättebra, men bäst av alla var som vanligt min David :) Den grabben är verkligen så sjukt duktig!
Han kommer äntligen hem idag också, så kanske blir det bio med honom ikväll, annars fest hos Marco!

Kärlek!


Kommentarer
Erik

Vad trevligt detta lät... :D :D :D

2007-08-15 @ 18:00:48
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0