kulturama, here I come!

Första dagen avklarad!

Det började med att jag i morse kom på en litenliten detalj innan jag skulle gå till min skola tre år framåt.
Jag visste inte var den låg. Ojdå, tänkte jag, och lyckades efter nån timme lista ut att jag skulle ta tvärbanan till Luma. Jaha, och sen?
Till slut kom jag iallafall dit efter lite frågande och efter lite letande tillsammans med några andra nya ettor hittade vi tillslut salen vi skulle samlas i - en halvtimme tidiga.
Men det var trevligt, jag satte mig längst fram och pratade med några trevliga tjejer, varav en av dom skulle gå i min klass. Nathalie, väldigt gullig tjej från Norrland.
Sen samlades vi i klasserna och pratade lite och fick lite scheman och sånt, sen fick man gå hem.
På hemvägen fick jag sällskap av Nathalie, Max och Julia, det var väldigt trevligt!

Men allt verkar skitbra iallafall, så jag är supernöjd och ser verkligen fram emot dom här tre åren!

Underbart!


Kommentarer
Erik

det där verkar ju helt lysande Malin :D Vad skojigt!

2007-08-20 @ 20:49:12
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0