Kulturamaaaaaaaa <3

En vecka avklarad i skolan och jag vill inte ha helg! Jag vill spela mera!
Igår började vi repa i ensembler och det var bara så sjukt kul att få se alla spela och att få sjunga själv. Alla är så himla duktiga! :)
Igår var jag vädligt duktig jag med för jag gick SJUKT mycket! :o
Först gick jag av vid sockenplan och gick hem, sen var jag tvungen att åka in till slussen och möta Sara och träffa Lukas och betala honom. Haha, jag hade bara hundra spänn i enkronor och femmor och det blev tyvärr ingen hit, så jag fick växla på konsum (extra promenad). Sen åkte jag hem igen (gick från sockenplan) och käkade, för att sen åka in till St Eriksplan och möta Nathalie, Max och Svante som satt och käkade pizza.
Sen skulle vi på bio och sötaste Svante skulle bjuda mig (<3), men det hände en del jobbiga grejer så det slutade med att jag och Nathalie hamnade i kungsan med varsin läsk. Efter en lång pratstund och utråkande för tre stalkers och en aspackad kille åkte vi hem och jag mötte Maja.
Sen somnade jag på en gång och vaknade inte förrän pappa väckte mig halv två.

Men ikväll blir det kungsan och Mando Diao med Nathalie, Sara, Maja, Max, Svante(?) och några killar från bollnäs!
Sen får vi se :)

puss och kram!



Kommentarer
Anonym

Vill INTE ha helg? :O Nu skrämmer du mig lite..
Låter som du får en skoj kväll ikväll iaf.. men akta dig för folk från bollnäs.. dom är lite som dom är :S

2007-08-25 @ 14:41:08
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0