lalala

Nu sitter jag bara här och tråkar, så egentligen borde jag göra något vettigt som att duscha eller sova istället för att töntblogga. Men det går ju inte att låta bli (a) Jag ska, jag ska..
Aja.. Jag måste gå och lägga mig tidigare på kvällarna, pratade precis med Max i telefon. Vi börjar tydligen nio imorrn och jag ORKAR bara inte upp på mornarna..
Nathalie undrade om vi skulle hitta på nåt efter skolan, men jag kan ju inte.. Åh, söta Nathalie, typ världens gulligaste!
Hm.. vad har jag mer fått ut av den här kvällen? Jag har pratat med både Isabelle och Jessica. Härligt att höra deras röster, vi ska mötas vid rådmansgatan imorrn och gå och fika :)
Hm.. jo! Jag och Svante har kommit fram till att han också har varit på björkbacken och att vi alltså har träffats förut för ganska exakt ett år sen. Men sen skullle han sova så det blir mer björkbacken talk imorrn. Haha! :) Han ska lära mig spela trummor också, så nu kommer jag bli the bäst! (bara så att ni är ready liksom)
Ish, jag tar nog och duschar imorrn istället.. Nu ska jag sova, det ska bara bli sjukt nice!

pussar och kramar!


Kommentarer
Erik

Tycker det är bra att du töntbloggar! För då har jag något att läsa :)

2007-08-23 @ 10:23:59
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0