Lukas = dum!

Idag har jag typ inte ätit ett skit, så jag känner mig jävligt onyttig. Jag kom ju upp där vid två idag och äter godis till frukost. Sen blir det dags för lunch: godis. Sen ropar Charlotte att det är fika: bullar. En timme senare drar vi till kungsan för att äta på donken: halva nathalies milkshake.
Så nu sitter jag här, jättehungrig, utan nåt att äta.

Hur som helst! Vid halv sex mötte jag och Maja upp Nathalie, sen träffade vi Sara, Rebecka, Hanna och Fanny + några killar jag inte kommer ihåg namnet på. Vi drog vidare till kungsan, där vi träffade Yrsa, Eveline, Sofia, Svante och Anders+kompisar. Vi stog iallafall tålmodigt och väntade på Mando Diao och tillslut kom dom! Dom var riktigt bra! Maia hirasawa och Oh laura också :) Det var iallafall nice! Sen stötte jag på några andra i klassen, typ Ida, David, Anton och Calle, så vi var lite med dom senare, men sen var dom tvungna att dra..
Allt var iallafall väldigt trevligt förutom att Lukas skulle ringa mig och lämna min och Saras dricka på dagen, men nej! Och så kunde man inte nå honom på mobilen heller, så där stog vi utan dricka. Fuck Lukas säger jag bara, aldrig mer! Jag fick iallafall en öl av Anton, halleluja. Haha!

Aja, det var en mysig kväll. Tänkte dra vidare till Max sen och kolla på film och käka, men det slutade med att det bara var Maja, jag och Max, så jag lät dom få vara ensamma och åkte själv till Sockenplan.
Som tur var träffade jag på Angelica, Cribbe, Sebbe, August och deras två kompisar, så jag stannade med dom. Stackarna blev inte av med mig förrän dom gick hem själva.. höhö :)
August skulle åt mitt håll iallafall så jag fick sällskap halva vägen, det var nice! På vägen såg vi att det var fest i ett hus vid vårflodsparken, så vi gick dit för att kolla läget, men tyvärr var alla typ 40+ så vi gick hem.

Och nu sitter jag här, ended up vid datan like usually, försöker skälla ut Lukas, men tönten vägrar svara. Fyfan!

Puss! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0