"ni vet den känslan när man har kaffesump under huden?"

Jag tycker mer och mer om kulturama, klassen och alla människor för varje dag som går!
Idag har vi gått runt och lyssnat och tittat på när alla inriktningar har upträtt, alla är så sjukt duktiga! Så ska vi också bli! Sen framemot eftermiddagen så försvann Calle och det började gå rykten om att han hade brutit armen :o Eftersom det var Max som hade startat alla rykten var det han som fick ställa sig och förklara allt. Så ja, Calle har brutit handleden. Och inte har han brutit den på vilket sätt som helst. Nej, anledningen var att hans ben somnade, vilket ledde till att han förlorade känseln i det, vilket ledde till att han inte kunde gå, vilket i sin tur ledde till att han ramlade och bröt handleden. Stackars liten, hur ska det nu gå att spela bas? :(
Imorrn ska vi ha gospelsång typ hela dagen, så det ska bli så jävla roligt! Längtar!
Hemvägen var också riktigt trevlig för jag stötte på Jasmin som jag inte har träffat på hur länge som helst! Så vi pratade lite och sen stötte jag på Tim också. Nice, nice.

Hm.. nåt mer? njae.. jag har sett världens sötaste och skönaste kille! Love at first sight, liksom! ;)
Sen ska jag träna lite senare ikväll och kanske träffa Cribbe..
Och imorrn ska jag fika med Isabelle och Jessica som jag inte har träffat på hela sommaren och det ska bli underbart roligt!

Kärlek!


Kommentarer
Erik

Du verkar verkligen vara i ditt esse :D Helt underbart!

2007-08-22 @ 21:51:57
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0