Mitt liv just nu:

- jag går i världens bästa klass med sjukt sköna människor som jag verkligen tycker om!
- jag går i världens skönaste skola
- igår pratade jag med hanna i telefon i tre timmar, som förr i tiden (<3)
- i helgen är det fecke med klassen i Lovisas lägenhet (hon bor själv i en trea :o)
- på lördag är det kräftskiva, kräftor och snaps (ojojoj!)
- erik är väldigt bra att ha när man är ledsen!
- jag har sjukt bra vänner, så är det bara!
- just nu är jag bara sjukt förvirrad, och fast allt är bäst annars, så.. ja..

angelica, jag och maja köpte naturgodis och åt. Det var nice. Jag älskar Angelica.


Kommentarer
Erik

<3
Tack för att jag får vara med på listan!! Vill att du ska må bra!

2007-08-27 @ 22:54:20
URL: http://theartist.blogg.se
Erik

Fattar inte vad som hänt med min kommentar här ovan.. :S Men jag är glad över att jag får vara med på din lista :D

2007-08-28 @ 19:53:27
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0