sjuk

Inte bloggat på ett tag nu(?), så det börjar väl bli dags igen.
Vad har hänt..?

Jo! Max har slutat i klassen! Igår kom han upp till fyran, kramade om oss, tog sin gitarr. Och gick. Men jaha? Vem ska vi nu skratta åt? IT gymnasiet verkade bra iallafall, sa han. Men klassen skulle aldrig kunna bli lika bra som vår. Åh, söta Max!
Fan för honom, men han kommer imorrn på festen iallafall och träffar alla.

Egentligen skulle jag leka med Nathalie idag, men jag feber och så jävla ont i huvet, så jag orkade bara inte. Ska försöka dra med Maja och Max till stan snart iallafall och köpa en tröja och ta en latte. Jag orkar inte göra, jag orkar ingenting.

Jo, en alvedon orkar jag ta.


Kommentarer
Erik

Stanna hemma och sov istället Malin! Inte gå ut sjuk! Dumt ju!

2007-08-30 @ 19:41:24
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0