bahhhh

gästbloggare; yrsa amanda keysendal, thööö määään!


hejallesammans! :D

jag sitter här vid köksbordet hos familjen winberg och lyssnar på will young - leave right now. bahhhhhhhh O: malin spelar en egen låt för mig, herregud människor gör den människan till artist, hon är helt fantastisk, buhu gråter typ. Vi har ätit oxfile och bearnaise yao och nu funtar jag på att signa malin winberg!!!!111
bahhhhh igen hur skriver man ett långt blogginlägg, tack och hej världen är en bra plats!





<3333333333  so long folks nu ska jag smörja in mej med lite julmust hejsvej



Kommentarer
yrsa

varför kommenterar ingeeeeen för :(

2007-12-09 @ 15:03:37
Erik

Kuligt med gästblogg ^^ Malin, ta dig i kragen och bli artist!

2007-12-10 @ 08:19:01
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0