dan före dan

Well, det kan väl bli ett litet sista inlägg såhär innan jul bara för att alla mina så otroligt många läsare tjatar på mig att börja blogga igen.. (nyårslöfte: sluta ljuga)

Det känns konstigt att det är julafton imorrn, allt har gått så fort. Jag hade väl inte riktigt räknat med att det skulle bli jul så fort förrän för ca tre timmar sen då jag fick panik och åkte in till stan och köpte mina sista julklappar (och första :$)..

Anton var precis här. Jag har fått världens snyggaste adidaströja av honom och sen ska jag få en låt, men han har inte skrivit klart den än, så jag får den på fredag när jag har kommit hem från Göteborg eftersom vi ska dit den 26e. Tydligen...

Men nu lär det inte bli nåt mer inlägg på ett tag, inte innan jul iallafall så:

God jul (och kanske gott nytt år)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0