allsång igen

I förrgår kväll efter förra inlägget hade jag bråkat med David, men det löste sig genom att jag mitt i natten smög ut genom Majas fönster och sprang hela vägen hem till honom på bara typ tio minuter, vilket förresten måste vara nytt rekord på att ta sig den sträckan.
Stannade hos honom fram tills halv sex på morgonen, blev väl nån timmes sömn, och sen tog jag bussen hem igen, smög in genom Majas fönster och duschade och klädde på mig.

Sen var det tisdag och som vi alla vet så betyder tisdagar ALLSÅNG! Så Maja och jag tog vårat pick och pack och mötte Sara i slussen, köpte mat och åkte till skansen. Vi kom in på skansen vid nio och då var redan alla platser längst fram vid gallret tagna, men vi fick iallafall väldigt bra platser precis vid gallret på sidan och.. ÄR MED I TV!
Jag skakar tom hand med Anders himself i direktsändning. Det ni! :)

Men tro inte att vi inte fick kämpa för det. I elva timmar fick vi sitta där innan det började medan solen hela tiden lyste på utan någon som helst skugga. Så nu är jag härligt bränd och det svider som fan, trots att vi satt under Saras paraply.
Men det var jävligt nice iallafall! Så himla mycket folk, de flesta bestående av unga tjejer som ville se Måns så då blev det en jävla massa skrik. :)
Men vi själva var ju där för Per Gessle! Och Oh Laura, hon sjunger ju så himla bra.. Och Anders såklart! Äsh vi var där för allt, så underbar stämning!

Hur som helst, det var verkligen ett jävla drag och alla sjöng med i låtarna, särskilt när "sommartider" kom.
Så himla härligt! Nästa vecka har vi Lukas och förmodligen Cribbe med oss och om någon annan vill hänka är det bara att komma!

Allsång for the win!

..och jag älskar David.

image3

image4



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0