Hola amigos

Hemma igen!

Vid ett anlände jag brunbränd och sommarfräsch tillbaka till Arlanda medan alla mina nära och kära mötte mig för att berätta hur saknad jag varit under dessa fyra dagar.
Med andra ord kom jag oduschad, osminkad och med sönderkliande myggbett över hela kroppen med ett försenat plan till ett folktomt Arlanda bortsett från pappa. Pappa i alla lägen säger jag bara.

Men det har varit fyra härliga dagar med David och hans familj och lite släkt.
Jag orkar faktiskt inte skriva ner allt måste jag erkänna, men jag har för första gången i mitt liv kommit väldigt högt upp i Sverige, jag som annars bara är i skåne. Nu förstår jag vad alla menar med att myggorna i Norrland är värst. Jag har utslag över hela kroppen.

Idag har jag köpt nya strängar till stålsträngade guran, eftersom jag, Maja och Sara drar till björkis imorrn. Så jag får se om jag hinner blogga nåt innan jag åker, tveksamt..

Men ha det bäst! Kärlek, kärlek, kärlek! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0