lånsjön

Maja och jag bestämde oss för att åka till älvsjö för att träffa Sara och inviga Majas nya vattenpipa.
Så vi tar bussen från enskede rackethall och åker till långsjön där vi träffar Sara, samt Lisa och Emelie.

Det var riktigt trevligt, tills vi upptäckte att vi bara hade ca fem tändstickor eftersom någon snott Saras tändare. Men allt går! Så vi kämpade tappert på och lyckades riktigt bra! Sen fick Lisa och Emelie åka hem och hämta en ny tändare. :)
Så satt vi där och rökte vattenpipa och bara chillade och pratade om allt möjligt, men efter ett tag var Emelie och Lisa tyvärr tvugna att  bege sig, så kvar var bara jag, Sara och Maja.
Vi satt så en stund, men sen bestämde sig Maja för att bada, eftersom vi ändå satt precis vid sjön. Klockan var väl halv tolv, så det var inga människor vid oss, så hon hoppade i.

Sen började vi bege oss hemåt för att inte missa sista bussen, och självklart kommer vi på en buss med typ tio jobbiga människor i min ålder som börjar spy så att det stinker i hela bussen... Dom hade inte ens druckit? :S

Aja, vi går iallafall av vid tussmötevägen för att slippa dom och märker att vi har hamnat precis vid vår väg fast i andra änden! Så det är bara för oss att gå några meter hem. (om du läser detta Erik så tror jag vi gick utanför dig!)


Men väldigt härlig kväll! Idag ska vi nog åka till mamma och umgås med henne innan vi åker iväg så idag får ni vara så vänliga att avstå från mitt umgänge, även om det är svårt. :)
Fast kanske blir det vattenpipa med Hanna och dom, man vet ju aldrig.

Kärlek!



Kommentarer
Erik

Då gick du utanför mig ;) attans då :D

2007-07-08 @ 13:58:49
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0