sommarstädning

Nu äntligen är det gjort! Det som jag i flera månader planerat, men aldrig gjort!
Jag har städat mitt rum!
Och inte vilken städning som helst, nej, jag har dammat och dammsugit och allt sånt man kan tänka sig (plats för applåder).

Sen kom Sara och vi drog ut för att träffa David och hans kompisar. Först vart det lite oklart om vi skulle till älvsjö och träffa Albin och Lukas men det slutade med att vi stannade i Enskede ett tag, där dessa människor satt och rökte vattenpipa.
Härligt att träffa David igen men efter ett tag bestämde sig jag, Maja och Sara för att bege oss. Det slutade med att vi hamnade i gungan med lugn musik som "release me" i högtalarna.
Vi låg och snackade och bara chillade en stund och sen började Sara bli så galen som hon blir om kvällarna vilket resulterade i att hon ringde Rikard och skrek hur mycket hon saknade honom i telefonen.
Haha herregud vad jag älskar dig, kvinna!

Sen skulle vi ta sista bussen hem men eftersom det var en jävla gubbe som körde så fick inte jag och Maja åka med så vi fick promenera.

Sen ska jag kanske träffa David, han är och klipper sig nu, men han ska ringa..
Men jag kanske ska ta ett dopp eller bara lägga mig i solen så jag kommer ikapp Majas brunhet.

Ciao bellos!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0