Varför åker alla??

David är borta och jag saknar honom så otroligt mycket, och nu åker Cribbe till åland också.
BUHUUUUUUUUUU, vem ska jag nu skratta med?! :'(
Och vad gör man själv? Jo man sitter hemma på ett regnigt söder och ska strax gå ner och rensa källaren..
Men om David läser det här någon gång så ska du veta att jag inte tar tillbaka att det är kul att vara i stan på sommaren, för det är kul, det är bara idag. Så det så. :)

Igår hade jag iallafall familjekväll och vi var och åt på pizza hut först och sen gick vi och köpte glass och hyrde film. Det blev natt på muséet. Den var ganska rolig ibland faktiskt, men inte lika rolig som Cribbe har sagt.. Snyft, nu börjar jag tänka på Cribbe igen.. KOM HEEEEEEEEM!!!!!!

Funderar på att kanske ringa Davve senare, bara för att få prata lite med honom, annars blir det familjedag den här dagen också till 100 %, men äsh det är mysigt.

Kärlek till er!



Kommentarer
yrsaaa

duu får skratta med meej! förresten vad säger du om en promenad ikväll på mysiga söder? (a)

2007-07-07 @ 13:04:19
Erik

Hur lägger man in en bild sådär som rubrik på sidan....?

2007-07-08 @ 13:56:51
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0