bal

Jaha, så var balen över.

Började med att jag stack in till stan och letade som fan efter en väska med mamma. Träffade hennes kompis med son också, världens sötaste kille!
Sen var jag så jävla stressad för jag skulle till rebecca innan så jag stog typ och grät vid t-centralen och kollade surt på folk, typ damp. Men jag hann iallafall, och det vart en lyckad kväll.
Men ush vad sorgligt att lämna allt och alla om en vecka faktiskt.. Men vi har iallafall klassresan på tisdag kvar, längtar som fan faktiskt!

puss och kram


Kommentarer
Erik

Fan vad nice med bal! Har du bild på dig därifrån då?

2007-06-03 @ 00:05:32
URL: http://theartist.blogg.se
yrsa

lucaaaaas? :o

2007-11-21 @ 21:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0