Grönan

Godmorgon mina vänner!

Kvällen igår blev lyckad och Timbuktu var riktigt bra! :)
Tyvärr så kom inte Cribbe den jäveln, men vi var väl sju personer som åkte dit tillsammans iallafall. Väldans trevligt må jag säga, underbara människor!
Efter Timbuk gick vi runt på grönan lite och tog några lotter och VANN en skitstor toblerone! Mohahha, slå det ni! Det kostade ju en del, men det var det värt(?). Hähä..
Sen tog vi båten till slussen och gick runt ett tag på götgatan med musik, för att sedan skära ner vår lilla skara till bara jag, Maja och Sara som fortsatte ut mot enskede.
Men nice kväll, nu längtar vi alla till Håkan den 8e september och självklart alla kommande allsång på skansen!

Och imorrn kommer David hem efter en vecka på gotland så jag hoppas verkligen att jag hinner träffa honom!

Men nu ska jag baka tårta till Maja så hejs! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0