Hemma igen

Jaha, så var man hemma igen då, kom en dag tidigare eftersom mamma ringde och tvingade hem mig idag. Men det fanns anledningar så jag ska inte skylla på henne. :)

Men det var nice, Davids land.
Tog ju bussen dit i måndags, jävligt lång bussresa måste jag säga. Men skönt att sova lite..
Först var det bara David och Lotta där, men Lasse kom på tisdagskvällen och jag träffade Davids kusin, moster och morbror. Det var chill och vi tog det lugnt och spelade kort och sånt. :)
Sen fick jag ju massa tid med världens bästa kille också och om du läser det här David så ÄLSKAR jag dig sjukt mycket.

Imorse iallafall så kom Julia som precis klarat körkortet (igår faktiskt, grattis grattis!) med deras mormor och så åkte vi båten över till Åland och båten hem igen. Det var nice och jag och Julia som skulle in till stan fick åka med nån sån turistbuss typ, så nu är jag hemma! Men tack för tre härliga dagar, David. Jag älskar dig, som sagt!

Sen är det midsommarafton i övermorgon. Vi ska typ ha "fest" hos pappa, enligt pappa. Men enligt mig så kommer det inte komma någon, höhö.
Men vi får se, ska kanske träffa Yrsa och hennes kompis Sofia senare mot kvällen, får se om vi raggar upp lite fler!

Måste bara tillägga att jag är väldigt glad idag! Kan mycket väl bero på att jag dansade hem med timbuktu på högsta volym i öronen ända från danderyd.
Sen är det sommar, inga problem, och så har jag världens bästa pojkvän!

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0