KEPSEN ÄR MIN!

Yrsa, jag, Linn och Hanna drog alltså till långsjön igår och badade lite snabbt, men det var så scary folk där så vi drog oss ännu snabbare tillbaka mot Linns fina hem där vi rökte vattenpipa och drack läsk.
Mysig kväll, mysiga människor :)

PLUUUS ATT JAG FICK KÖPA LINNS KEPS!!!!!!!!! DETTA är äkta lycka mina vänner!

Sen sov Yson hos mig och vi drog oss mot stan för att möta Hanna och Linn igen nästa dag. Yrsa och Linn köpte riktigt fina jackor och sen tittade vi på lite hemliga saker eftersom Maja fyller år på fredag!

Senare på kvällen kom min älskade syster Maja hem och vi tänkte att detta skulle firas! Och inte vart som helst utan... I RUDAN!
Haha, min favoritskog som ligger typ 40 minuter ifrån oss. Så vi packade ihop mina nyköpa ipod högtalare och drog oss mot denna skog. På vägen mötte vi både Yrsa och Sofia och det var väldigt trevligt! :)

Sen kom vi alltså dit vid halv tio, jag, maja och guran, och vi satte oss med lite piknik och bara chillade.
NIIIIIIIICE!

Detta måste verkligen göras om med mer folk i veckan! Är ni på?

Sen ska vi till allsång på skansen imorrn, hela gänget! Väldigt trevligt, väldigt trevligt!

Natti natti! <3


Kommentarer
Erik

You got the keps power ABOOO

2007-06-26 @ 21:18:27
URL: http://theartist.blogg.se
malin

JAG VEEEEET!!!!

2007-06-27 @ 00:08:04
maja

PICKNICK MALIN

2007-07-06 @ 13:19:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0