kepsletande och sushi med sara

Den här dagen började med att vi storstädade lägenheten hos mamma för att sedan åka till dagis, hämta upp småtjejerna och sedan vidare till papsen. :)

Sen ringde Sara och vi bestämde möte vid sockenplan och fortsatte in mot stan eftersom jag skulle hitta en keps.
Tyvärr så vet jag exakt vilken jag vill ha och trots våra två timmars letande hittade vi den inte, så vi gav upp och åkte och käkade sushi på söder.
Fan vad jag älskar sushi, det var typ evigheter sen jag åt det! Måste göras om.

Sen drog jag mig hemåt mot enskede och stötte på Tim och lite folk, pratade lite med honom och gick vidare hem. :)

Det blir ett kort inlägg det här, men det var en mysig dag.
Tror jag ska dra mig neråt bea nu och köpa lite choklad!

pusshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0