Klassresa

Kom precis hem från klassresan och är just nu helt igenom 100 % störd efter bara nån halvtimmes sömn vid sjutiden.
Men vad ska man säga?

Vi kom väl dit, rätt fint hus, sen badade vi lite, några stack ut med nån båt. Rätt lugnt och mysigt, bra stämning typ. Nä, men jag orkar inte berätta allt, för jag kommer inte ens ihåg..
Men det slutade med att vi höll på att bli polisanmälda och att typ ingen sov ett skit, men det vart rätt lyckat iallafall måste jag säga!
Man börjar ju typ gilla klassen nu när vi ska splittras..

Ringde David och var helt störd nyss iallafall, men ska träffa honom om nån timme i enskede så får väl ta och klä på mig strax. Sen är det picknick med gympatjejerna ikväll, sjukt mysigt!

Pusshej



Kommentarer
Erik

Du börjar komma igång med detta! :) Härligt!!

2007-06-06 @ 17:13:30
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0