lördag hela veckan

Jag orkar inte berätta om hela kvällen igår, men det vart mysigt och vi grillade och chillade och lallade och allt som hör sommarkvällar till, typ. :) Mycket trevligt folk, speciellt Saras vänner!
Det blev inte så sent, men det var nice, för det blåste som fan och jag behövde ändå en rätt lugn kväll.
Sen sov David, Sara och Yrsa här, så dom har precis gett sig av hemåt och jag har precis klätt på mig.
Sen blev det bestämt att jag förmodligen ska följa med till Davves land någon gång i veckan, så det blir mysigt!

Ska förmodligen ut med Sara och Yrsa ikväll, eftersom Sara halvt flyttat in här i enskede. Underbara människor det där!

Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0