Midsommar

Jaha, jaha. Vad säger man? Glad midsommar?

Allmänt seg midsommarafton, har mest suttit och kollat när familjen så entusiastiskt piffat upp midsommarstången sen förra året och klinkat på guran.
Maja är inte hemma och jag saknar henne SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! höhö, saajjk :)
Jo, men det är lite tomt..

Yrsa och jag tänkte ju först träffa massa folk, bla de berömda lustgaskillarna(!!!), men vi har bestämt oss för att inte göra det här med midsommar till nån stor grej, så vi tänkte bara ha myskväll. Just nu känner jag mest för en långpromenad, men ska ringa henne senare ikväll så får vi se vad det blir.

Sen imorrn ska jag och min lilla yrsa jaga runt i hela stockholm efter min adidaskeps, har jag bestämt, och är du inte på Yrsa, då jävlar!
Så, då fick jag det ur mig.
Sen på kvällen tänkte vi väl kanske träffa David och hans Jonte(?), men vi får se hur det blir med den saken.
Juste Alva fyller fyra imorrn också, så det måste ju firas.. Får inte glömma.. (a)


Maja fyller ju 14 på fredag också, och jag har gjort det stora beslutet att ge henne en vattenpipa i födelsedagspresent, så underbart snäll som jag är. De enda villkoren är att jag får vara med och dela den och att hon hjälper till att pröjsa. När jag tänker efter så är jag faktiskt pank så det blir nästan hon som får betala för hela..

Hähä, alla ni som läser detta och inte känner mig och tror att det är ironi eller att jag är oseriös, så:
Jag är så fullständigt seriös som man kan bli.

Puss och kram skumbanan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0