midsommarbad

Kom precis hem från älvsjö. Det blev en rätt tidig kväll, men VERY NICE!!!

Yrsa och jag hördes efter middagen och bestämde oss för att är det midsommar så MÅSTE man faktiskt bada också!
Så vi packade ihop lite badkläder och drog oss mot älvsjö där vi mötte Hanna. Sen gick vi ner till långsjön. Yrsa och jag som är fett off hade aldrig varit på detta ställe, men det visade sig vara VÄRLDENS mysigaste plats! Jag hade egentligen inte tänkt bada, så jag hade ingen handduk, men det var så jävla varmt i vattnet så jag inte kunde låta bli.

Gud vad mysigt måste jag verkligen säga! Så det bestämdes att på måndag ska vi dit med hela gänget och grilla och bada och allt sånt! Ser fram emot!
Sen var vi tvungna att ta bussen hem, men vi missade den så vi fick ta nästa. Höhö, så nu vet ni! :)

Men det var verkligen världens mysigaste kväll och imorrn ska jag och Yrsa leta rätt på min keps någonstans i Stockholm.

Lyllos mig som har dom bästa kompisarna!

Puss på er! //mela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0