midsommardag

Igår var det ju midsommarafton, och som vi alla vet så lägger man varje midsommarnatt sju sorters blommor under kudden för att drömma om den man ska gifta sig med. Jag drömde att David gjorde slut med mig och vaknade kallsvettig med kudden blöt av tårar. KLOCKAN SEX! Då var jag så jävla rädd för att drömmen kändes så verklig så jag kunde inte somna om och klockan åtta kom Petter in och så sjöng vi för Alva, min underbara lillasyster som idag fyller fyra! GRATTIS HJÄRTAT!

Haha ja, sen mötte jag ju Yrsa vid medis och vi begav oss ut på kepsjakt. Förgäves.
Konstigt att alla råkade veta att allt var stängt idag utan vi..

Vi började iallafall med att ta tvärbanan till hammarbysjöstad men där var allt stängt så vi gick i en halvtimme och kom till slut till sickla.. Där allt också var stängt, såklart. Då drog vi oss vidare mot globen.. Gissa vad?
Allt var stängt!

Haha! Men vi bestämde oss iallafall för att gå mot enskede gård för att greja lite glass, men det var ett för läskigt uppdrag när viktor inte var hemma, så vi gick till Cribbe istället.
Med cribbe gick vi och köpte glass (jag åt tio stycken!!!! Små iofs, men ändå TIO!!!) och satte oss vid fältet. Cribbe och Yrsa försökte få tag på Tom och Birk, men ingen var hemma så vi fortsatte mot trapphusen i enskede gård. Där bestämdes det att vi ska försöka åka till åland i veckan och typ tälta och cykla! Fett mysigt, hoppas det blir av!
Jag var helt störd denna dag iallafall, vilket jag alltid blir med Cribbe eftersom han är ca dubbelt så störd.. Haha, bra grabb, bra grabb.. (!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Sen skulle jag ju träffa dessa trevliga människor ikväll också, men det spöregnar ute och alla visade sig vara för trötta så istället sitter jag här i myskläder efter tårtkalas med släkten. Ringde David, men han är med Jonte och jag orkar inte ta mig till honom, eftersom jag inte vet vart han bor och det som sagt regnar.

Men vi får se hur jag gör senare!

Puss på er vänner :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0