Sommarlov

Jaha, så har man slutat nian också. Ännu en sak att pricka av från att-göra-innan-jag-dör-listan, om jag någon gång skaffar en sån.

Jag trodde faktiskt inte jag skulle bli så jävla ledsen över att splittras från allt, men när Manal kramade mig och typ började gråta på avslutningen var det ju klart att jag också började, och har man börjat kan man inte sluta. Klart det är skönt att gå vidare och börja gymnasiet, även om jag inte har en aning om vart jag börjar, men här har man liksom gått i tre hela år och hatat sin klass, då är det väl klart att det kommer kännas jävligt tomt efter dom också!

Men nu är det sommarlov iallafall, och det är ju så himla härligt att det inte är sant! Den här första veckan har jag typ bara vart hemma och vart med Sara och David och dom, väldigt mysigt och väldigt flummigt om kvällarna måste jag säga.
Sen måste jag bara tillägga att jag sov ca FEMTON(!) timmar i måndags natt! :o Jag gick och la mig vid typ halv ett och somnade på en gång, och sen kom Maja in och väckte mig halv fyra nästa dag. Detta var sjukt på det sättet att jag annars bara sover så länge om jag går och lägger mig senare.
Aja, sen kunde jag inte alls sova på tisdagen, så efter att jag kollat på två filmer (bl.a. tsatsiki!) och klockan var runt fyra på morgonen gick jag in och städade mitt rum till halv sju, ställde klockan på sju och sov i en halvtimme. Klockan sju var jag tvungen att gå upp för att ge min mobil till pappa som skulle lämna in den på lagning, så snart kära vänner fungerar min mobil igen efter ca ett halvårs uppehåll! Fråga mig inte hur jag har klarat mig.

Snart ska jag möta Sara, sen ska vi ringa vidare till Yrsa och sen är det typ överraskningsfest för David och även för Yrsa, som båda fyller på söndag! Grattis, grattis. Eller överraskningsfest vet jag inte om det blir, vi har iallafall snackat med massa människor och sagt att vi antagligen kommer grilla och grejer ikväll. Hoppas att det bli nåt iallafall, för vi är sjuuuuuuukt taggade allihopa för fan!
Måste köpa present till David också, men det hinner jag nog.. Han åker ju till landet imorgon så jag kommer inte träffa grabben på hur länge som helst! Ush för honom, vill han att jag ska sakna ihjäl mig eller? :)

Men nä, nu ska jag gå och övertyga min käre bror om att det är kallt ute innan han beger sig till fritis!

Puss och kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0