torsdag

Den här dagen började med att jag gick upp supertidigt för att möta yrsa redan vid tolv och så gick vi runt lite på götgatan och letade present till anna som fyller 16 idag! (GRAAAATTIS!!!!!!!!!)
Det blev en kräm från the body shop, två rosor och ett litet kort (med tillhörande kuvert, höhö).
Sen hämtade vi upp Maja och guran och gick och sjöng för Anna!

Sen drog vi oss mot medis för att möta Sofia och åka in till..... KISTA!!!!!
Haha, det var riktigt nice och vi gick runt där några timmar för att sedan åka in till stan och sist till götgatan och skanstull igen.
Trevlig dag, jag köpte lite smycken och smink och små onödiga saker, så nu är jag totally pank som vanligt.. Härligt! :)

När Maja och jag kom tillbaka hem så hade Bä kommit på besök för att äta födelsedagsmiddag med oss, eftersom Maja som sagt fyller imorrn. Det var en trevlig kväll, eftersom min kära moster är komplett GALEN! Haha!

Men nu ska jag ladda med massa Timbuktu inför imorrn!

Kärlek! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0