22.12

Har vart lite dålig uppdatering på bloggen idag, så jag ber så mycket om ursäkt men nu är jag back in action! (halleluja moment)

Iallafall! Kom bara ca tio minuter försent vilket mest berodde på Anton och David som var tvungna att gå till skåpet.. (sanning: jag tvingade dom att följa med mig med hotet att annars skulle jag inte prata med dom på jättelänge)

Jag kan förresten tala om att jag har fått ett till solo på kören.
När duktiga Malin förklarade för Håkan att jag var tvungen att gå tidigare från kören ikväll för att plugga (sanning: jag höll på att dö av uttråkning och kunde inte vara med längre) säger han:
men Malin, skulle inte du vilja ta första versen på "himlen i din famn"?

Jag: öhh... Kanske, jag vet inte..

H: Men gud vad bra, då säger vi så! Glöm inte att komma nästa rep, det är sista innan konserten! Hejdå då!

Sen sa det tjoff och så stog jag ute på gatan, med ett solo som jag ska sjunga på konserten som tydligen är om två veckor (varför har ingen berättat om den förut?!).

Jaja, jag ska inte klaga, jag är glad!

Hoppas ni har haft en bra kväll! :)



Kommentarer
Erik

Filma och visa mig :D

2007-11-20 @ 22:19:34
URL: http://theartist.blogg.se
Julia

visst e dojjorna fräcka .. finns på din sko, jättebilliga :)

2007-11-20 @ 23:29:18
URL: http://mique.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0