Bad day

Idag har jag en dålig dag. Alltså en dålig dag.
Började med att jag missade min sånglektion på morgonen. Ringer Anton för att höra när han ska ta tvärbanan så att jag kan möta upp honom där iallafall.
Kommer till globen precis när tvärbanan kommer, springer som fan men missar den iallafall. Skitsur ringer jag upp Anton för att säga att han ska hoppa av i gullmars och vänta på mig, och får reda på att han fortfarande är hemma och att jag har tagit fel på en timme.
Ännu surare hoppar jag på nästa tvärbana för att gå till skolan iallafall. Tröstar mig med tanken på att jag iallafall ska vara med Anton ikväll. Just då ringer Anton igen för att säga "älskling, förlåt att jag har glömt säga det här, men mamma berättade att vi ska på middag till Martin ikväll så jag kan inte vara med dig.. Men imorrn?"
Tar några djupa andetag för att inte lägga mig på marken och skrika..
Möter iallafall upp Lovisa, Amanda, Matilda och Jennifer på pizzerian och kommer på att jag glömt lunchpengarna. Men det gör ju inte så mycket eftersom det är fredag, på fredagar slutar man ju alltid tidigt!
Men nej! På fredagar slutar jag HALV FEM!

Nu äntligen har jag iallafall kommit hem till mamma och konstaterat att kylen, frysen och skafferiet är tomt. Till och med min garderob där det ibland kan hittas något ätbart är tom.

Jaha, men välkommen nya jättesmala Malin som aldrig får någon mat.
Det enda bra är att jag ska få pengar till nya underkläder av pappa. Halleluja, livet leker!


Kommentarer
Erik

Vilken underbar dag Malin... verkligen, usch usch!

Nya undies för att sexa upp Anton ^^

2007-11-17 @ 11:56:29
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0