Barnsligt tjurig

Till min stora förvåning kommer här ännu ett blogginlägg trots att klockan passerat nio för 21 minuter sen.

Jag släpade mig ju hur som helst upp vid halv sju imorse (dagen första stora förvåning) bara för att jag skulle hinna få skjuts hem till söder eftersom jag lovat Anton att möta upp honom här så att vi kunde ta bussen tillsammans till skolan.
Väl hemma på söder, mycket stolt över mig själv och till och med en halvtimme tidig (!), hinner jag alltså sätta mig ner här hemma och blogga medans jag väntar på A.
Ringer upp honom för att berätta om hur duktig jag varit och får reda på att han är i årstaberg, på tvärbanan(?!), och visst har glömt att vi skulle mötas.
andas in, andas ut, andas in, andas ut

Och eftersom Malin Karin Signe Winberg är världens barnsligaste människa sjukanmäler hon sig och vägrar gå till skolan.
Så här sitter hon nu. Småsur, visst, men ändå nöjd med sin extra långa helg.



Kommentarer
Sofia

Åh, tack! :)

2007-11-19 @ 09:38:08
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Sanna

Ja det är helt sjukt !
Det gäller att hålla ögon och öron öppna så man kan slå larm så fort man kan....

2007-11-19 @ 10:04:52
Erik

HAHAHA klockrent Malin :D

2007-11-19 @ 13:37:50
URL: http://theartist.blogg.se
Amina

jag visst är det mysigt med julen och den närmar sig verkligen med stormsteg!Nu väntar jag bara på att få sätta upp granen, då är det jul:)haha du gjorde rätt i att sjukanmäla dig!ha en trevlig dag!

2007-11-19 @ 13:59:47
URL: http://aminatheresa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0