godkväll

Kände att jag ville skriva ett litet kvällsinlägg här, men jag har faktiskt ingen aning vad jag ska skriva om just nu. Hjärnsläpp (heter det så).

Kan berätta om ett litet litet sms som verkligen gjorde min kväll igår. Tänk att några små rader på en telefon kan ge en så mycket.
Iallafall. Detta lilla meddelandet var iallafall från Joy, som det känns som jag inte har träffat på evigheter.
En massa rader på displayen som bara fick mitt leende att bli större för varje ord jag läste.

Tyvärr så är jag en mycket fattig flicka just nu, så jag har i ärlighetens namn inte haft råd att svara, men läser du det här Joy så vill jag att du ska veta att du verkligen gjorde min dag igår och att jag saknar dig en himla massa.
Och så vill jag att du ska få väldans mycket kärlek från mig.


Kommentarer
Erik

Ja, sms kan betyda väldigt väldigt mycket! Och mail och när nån säger nått... nästan allt kan betyda mycket! Kanon blogg det här :D

2007-11-19 @ 23:05:44
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0