Godmorgon

Blir en liten snabbis här eftersom jag för en gångs skull bestämt mig för att inte missa tvärbanan och faktiskt komma i tid.. (demonstrerar hur mogen jag är)

Jag hatar att det är så jävla mörkt nu för tiden när man vaknar. Det är väl klart att man ligger kvar en halvtimme extra när det ser ut som att det ändå är mitt i natten.
Nästan ännu värre är att det är kolsvart när man slutar också. Så jävla jobbigt att släpa sig hem vid halv fem när man inte ser nånting!
Dom har iallafall satt upp granen vid medis och granen här utanför i timmis.
Julen närmar sig faktiskt och jag längtar som 17!!!!

Juste, kan ju meddela att Anton ska sjunga solo på Lucia. Det är vår klass som har ansvaret för lucia tåget i skolan och då ska han sjunga på I'm dreaming of a white christmas.
Jag är så stolt så!

Puss på er!


Kommentarer
Sofia

precis som jag, ära vare julen!! =) haha! kom du i tid? ;)

2007-11-20 @ 10:49:31
URL: http://sofialandstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0