harry potter är kommen!

(Känsliga läsare varnas för chock)

(djupt andetag) KLOCKAN ÄR SEX OCH JAG KOM PRECIS HEM FRÅN SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så.. skönt att ha fått det ur mig.

Nu till den stora händelsen i mitt och många andras liv:

Harry Potter boken på svenska har kommit ut! Eftersom jag tillhör den kategorin av människor som inte fattar ett jävla skit när jag läser engelska böcker är detta den största dagen i världshistorien.
Om det inte vore så att alla är så dumma i skallarna så skulle jag inte ens veta hur denna underbara bok slutar, vilket skulle betyda att jag inte skulle få reda på det förrän om ca 1-2 dagar då boken med all sannolikhet kommer vara utläst, vilket i sin tur betyder att om det nu skulle vara så att jag inte visste hur det slutade skulle vara jävligt nyfiken vid det här laget (vilket jag är i alla fall).

FATTAR NI VILKEN BIG DAY DET HÄR ÄR?!



Kommentarer
yrsa

haha du är rolig! :D
men hörru winberg jag har tråkigt, så ring nu å säg att du vill ses, right?

2007-11-21 @ 19:12:59
Clara

aah ! Den måste jag ju köpa :D

2007-11-21 @ 20:10:23
URL: http://Bergenstrahle.blogg.se
Sofia

Åhh, har läst den på engelska så det blir svenska nu =) jippii! Ja visst är kent såå bra?

2007-11-21 @ 21:12:31
URL: http://sofialandstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0