imorrn är det en vecka kvar till WINNERBÄCK!

Idag bestämde jag och anton oss för att vara sjuka och eftersom jag är mycket mindre lat än honom så blev det jag som fick åka till södertälje. Tack vare min mycket goda kondition så kom jag dit efter många motgångar och så har vi typ myst hela dagen.
Tiden går ju fort när man är med världens bästa så nu plötsligt sitter jag här hemma hos mamma utan en aning om hur jag kom hit.

Ska väl snart börja dra mig mot pappa, och eftersom min underbara far är så otroligt snäll idag så kommer jag få skjuts med bilen! (pappa är medtvingad på majas utveckligssamtal och jag har sen tvingat honom att hämta upp mig om jag går till hennes skola)
Jag kan ju lägga till att det tog mig ca en kvart att skriva det där stycket eftersom jag den senaste kvarten suttit och försökt slå upp hur skjuts stavas. Måste nog vara det svåraste ordet ever..

Imorrn är det bara musik hela dagen, så det är NICE!

pusspusspusspuss


Kommentarer
Gisan

Ååååååå.....Winnerbäck!!! Jag blir "avis" //Gisan

2007-11-18 @ 14:38:38
URL: http://gisan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0