Julkänsla

Anton och jag låg och pratade om julen imorse och vi kom fram till att det inte alls är så långt kvar!
Åh jag längtar tills man går ut på stan och köper julklappar. Jag älskar att ge julklappar, det är så kul att ge något som någon verkligen blir glad för och se deras miner när dom öppnar. Underbar känsla, eller hur? :)

Tror nästan alla tycker det faktiskt. Men det är ju nåt speciellt med julen som gör att alla blir så otroligt omtänksamma och snälla faktiskt, visst är det?


Jag och Anton kom också fram till att vi ska ha pepparkakshustävling. Även om jag kommer vinna så tror han fortfarande att han har en chans. Men det är bra att man är naiv. Haha älskling <3

Kram på er!



Kommentarer
Lexie

Svar: Aa, det måste bli riktigt mycket snö på julafton iår, annars blir jag besviken. Snygg blogg :)

2007-11-18 @ 14:22:08
URL: http://musicofc.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0