klantigt malin

Idag har jag lyckats med att..

Låsa in mina skåpnycklar i mitt skåp! (efter bara en kvart i skolan)

Detta resulterade i att jag hade varken ipod, tjocktröja eller jacka (eller skolböcker heller för den delen) och att jag har fått gått runt i t-shirt och frysit hela dagen.
"Men varför bryter inte idioten upp låset då?!" tänker alla..
Men nä, då är det ju så att ska man göra det så måste man visa att man är uppskriven på skåpet, och eftersom någon snodde mitt skåp som jag var uppskriven på och jag snodde nån annans skåp som jag inte är uppskriven på, så kan jag inte bevisa att det är mitt skåp.

Så om det är nån som råkar ha en bultsax i fickan, meddela mig omgående!


Tills vidare kommer jag få gå runt utan jacka.. och utan IPOD!

På vägen hem fick jag gå med Antons jacka, för han hade iallafall en tjocktröja på sig, men hur ska jag komma till skolan imorrn då? Är det mitt fel om jag måste ta ledigt tills det blir vår?

Tror jag får springa ner till götgatan innan allt stänger och snabbköpa en jacka eftersom jag är så rik så att jag kan gå in i vilken affär som helst och köpa vadsomhelst, närsomhelst.

(det sista var lite lite ljug)



Kommentarer
Ida

Tyvärr äger jag ingen sådan sax..men hoppas du hittar en varm jacka! =)

2007-11-22 @ 19:09:01
Sofia

Var på en kent konsert 2005, ska på en den 7 December med! har du varit på någon? =)

2007-11-22 @ 20:28:32
URL: http://sofialandstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0